reklama

Vstúpiť alebo nevstúpiť? Kto mi odpovie?

Hamlet, známa to postava, sa pred niekoľkými storočiami pýtal sám seba otázku, ktorý si kladiem dnes ja. A so mnou zrejme mnoho ďaľších Hamletov. Dovolil by som si však trošku parafrázovať svetoznámeho spisovateľa vzhľadom na potreby súčasnosti a opýtal by som sa inak: " Vstúpiť alebo nevstúpiť do politickej strany?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tak sa nad tým zamyslime. Ponuka pracovných príležitostí je v našej krajine mizivá, v niektorých regiónoch sa dokonca rovná nule. A žiť sa predsa musí. Ponúka sa nám hneď niekoľko riešení:

1. Neúnavne rozposielať životopisy aj na tie najnezmyselnejšie pracovné pozície, chodiť, pýtať sa, prosiť o prácu. Klesnúť až tak hlboko, že budete robiť čokoľvek. Na dohodu, na živnosť. Zabudnite na plný úväzok. To sa dnes už nenosí.

2. Začať podnikať. Na pohľad veľmi jednoduché. Ale v čom? Kríza smrdí všade naokolo a nič nie je isté. Však to nakoniec v podnikaní ani nikdy nebolo. Čo je isté, že podnikať sa zadarmo nedá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Zbaliť si veci a skúsiť to za hranicami našej domoviny je tiež jedna z možností. A pre mnohých dokonca vykúpením. Nový začiatok, nový život. Ale čo keď nehcem odísť od svojich najbližších. Prečo by som mal opustiť všetko čo mám rád len preto, že nemám kde bývať a z čoho žiť.

4. Vstúpiť do politickej strany.

Tak s touto poslednou možnosťou sa ja a moje druhé ja pohráva už niekoľko dní. Nebolo by odveci ticho sedieť v parlamente, občas do niekoho zaryť a zase sa stiahnuť späť. Raz za čas ukázať svoju tvár vo večernom spravodajstve. Zabezpečiť svoju rodinu, priateľov, zamestnať svojich známych. Možno sem tam aj zahlasovať. Vysedávať v bufete, chodiť na služobné cesty. Nechať sa voziť sem a tam. Tváriť sa dôležito a múdro. Koľko je takých, čo im tu funguje? Prečo nebyť jedným z nich? Veď je to také jednoduché. Stačí vyplniť prihlášku, napísať životopis. Presne ako na každú inú pracovnú pozíciu. Treba si však rozmyslieť s kým. Veď teraz je ideálny čas vstúpiť. Predčasné voľby sa blížia a o tom kto ich vyhrá niet pochýb. Bolo by dobré byť pri koryte. Tam sa vám ujde vždy najviac. Za štyri, a ak Boh dá možno i osem rokov sa toho dá stihnúť neúrekom. Ale ani opozičné kreslo nie je na zahodenie. Hlavne, že ste tam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neviem čo spraviť. Je to skutočne jediná cesta? Vstúpiť či nevstúpiť? Kto mi odpovie?

Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu