reklama

Saláta je Šaláta

Nedá mi sa nepristaviť pri včerajšom komentári už ostrieľanej komentátorskej dvojice. Pán Merčiak a pán Borbély.Odborníci to na slovo vzatí. Samozrejme mýliť sa je ľudské, ale včera sme mohli v priamom prenose sledovať, ako pán Borbély premenoval niekoľkonásobného reprezentanta so Salátu na Šalátu a p. Merčiak, aj keď dlho odolával, sa nakoniec svojmu kolegovi prispôsobil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Šaláta má loptu, výborne Šaláta, pre Šalátu je to ideálna pozícia, namiesto Škrteľa prichádza Šaláta. Čo si mám teraz o tom myslieť? Ako sa vlastne teda ten Kornel volá? Aj keď nás v poslednom čase slovenský šport veľmi neteší, slovenskí komentátori sú vždy zárukou dobrej zábavy. Prajem veľa pracovných úspechov aj naďalej pán Bordely a pán Smerčiak. Už teraz sa teším na Vašu ďaľšiu spoluprácu. Verím, že keby nám totiž nadchádzajúca kvalifikácia nevyšla, aj tak sa budeme mať na čom dobre zabávať.

Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu