reklama

Apropo Kotolník

Som rád, že si tu na Slovensku žijeme zo dňa na deň tak, ako by sa nič nedialo. Prečo taký rozruch kvôli jednému kotolníkovi, jednému riaditeľovi, jednému krachmajstrovi a jednej ministerke. Venujme sa radšej nemocniciam a ich pacientom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nerobme z nich rukojemníkov a lekári nech robia aspoň 100 hodín týždenne a nech držia huby lebo inak...Lebo inak ich pozatvárame ako vodcov organizovanej skupiny a bude pokoj. Nový plán na ozdravenie nemocnice je vyníkajúci a preto Vám ho neukážeme. Nepochopili by ste...taký je dobrý.

Učitelia? Späť do práce...ale hneď.

Generálny prokurátor bude Jano, ten nás isto podrží...

To, kde bol prezident, Vás vôbec, ale vôbec nemusí zaujímať...

Jediné o čo Vás žiadam Vážení spoluobčania je trpezlivosť, veď my by sme dali, ale teraz nemáme z čoho...ak vydržíte vytiahneme ESO z rukáva...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dámy a páni.....Vitajte na Slovensku...v parlamentnej demokracii...medzi našincami tiež nazývanej TOTALITA...

Váš hlas.... podľa posledného prieskumu zhruba 46 percent. Sám tomu nemôžem uveriť, ale ďakujeme.

Poznámka autora: Verím, že cenzúra ešte nie je v takom rozsahu, že ma prídu zajtra tajní zatknúť...Aj tak zajtra nie som doma....

Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu