Slovenské služby? Stará to bolesť...

Autor: Filip Vágner | 4.2.2013 o 19:08 | (upravené 4.2.2013 o 19:44) Karma článku: 7,92 | Prečítané:  854x

Pri svojich potulkách po rodnej hrudi som veľa videl, veľa zažil, veľa vecí ma zarazilo, mnohé prekvapilo ale služby a ich úroveň nikdy nesklamali. Nikde neboli aspoň dobré.

Cestovný ruch, večná to téma. Slovensko má obrovský potenciál, ale stále k nám nikto nechodí. Letiská nefungujú, tých, čo u nás vystúpia, odvážame do Viedne. Hotely sú predražené, reštaurácie nekvalitné a servis  takmer žiadny. Úsmev slovenského čašníka je pridrahý. Jeho ochota na nezaplatenie. Je to pravda, slováci odmietajú slúžiť. Veď slúžili sme dosť. A taký zahraničný turista nás nezaujíma. Však ten je tu len raz, a už nikdy sa nevráti. Prečo potom byť milý?

Raz mi hovoril známy príhodu z jedného nemenovaného hotela. S rodinkou si išli odýchnuť do Slovenského Raja. Len tak na víkend. Je to krásny kus Slovenska. Ráno po ubytovaní sa rozhodli pre turistiku. Nakoniec veď preto sa do Slovenského Raja chodí. Na recepcii sa pred odchodom chceli informovať o počasí. A teraz to príde. Recepčný odpovedal, že on nevie aké bude počasie, že na recepcii nemá internet, že televízia nefunguje. Jeho nevrlý tón si iste viete predstaviť. Na to si môj známy vypýtal Knihu prianí a sťažností. Recepčný odvrkol, že teraz ju má hosť z inej izby. Že mu ju predchvíľou odniesol. Aj napriek neznalosti poveternostných podmienok hotela V Slovenskom Raji sa známi rozhodol stráviť deň v prírode. Po návrate späť si opäť žiadal spomínanú knihu. "Ešte je u toho z 37-mičky" Dohra tohto príbehu už nie je podstatná. Dôležité je, že môj známy sa do tohto hotela už nikdy nevráti. A poviem pravdu ani ja sa tam nechystám.

Prednedávnom som zazrel v televíznom spravodajstve majiteľa tohto hotela, ako sa šťažuje na to, že mu internáty preberajú klientelu. Aká je to neférová súťaž, keď internáty pod správou štátu dostávajú dotácie na prestavby a môžu si dovoliť účtovať nízke ceny za nocľah.

Myslím si, že tento pán by mal začať hľadať dôvody svojej nevyťaženosti niekde inde. A s ním určite obrovská masa ďaľších odborníkov a marketingových stratégov z oblasti hoteliérstva.

O zmenu by sme sa mohli pričiniť aj my všetci. Aktívnym hodnotením, ukazovaním na nedostatky, blogovaním. Drvivej väčšine to však ani nevadí. Oni totiž nikdy nevideli, že sa to dá robiť aj inak.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Je nereálne, aby nepriaznivý stav zvrátil.

KOMENTÁRE

Rakúska úľava pre demokratov, varovanie pre populistov

Väčšinu politikov a ich tímov musel nad výsledkami obliať studený pot.


Už ste čítali?