reklama

"Neklamem, ja neklamem"

Dnešnú tlačenku s Robertom Ficom – našim bezúhonným premiérom som bohužiaľ nestihol. Videl som však záver keď hovoril: Neklamem, ja neklamem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pozeral som na tú TA3, pohľad zrejme neprítomný s otvorenými ústami, a bez zamyslenia sa nad tými slovami som TV vypol. Sľúbil som si, že si politiku nebudem až tak všímať . Aj jeden facebookový priateľ na facebooku si ma odstránil a viac už facebookový priatelia nie sme. Že vraj veľa riešim politiku, že ho to otravuje a že si mám radšej založiť politickú stranu. Možno by bol radšej, keby som zdieľal vtipné videá alebo hral stupídne hry a potom mávol rukou a povedal - Ja nevolím, všetci sú rovnakí, všetci kradnú..je mi to jedno. Zrejme ich bolo aj poslednú sobotu dosť. Nedalo mi to a predsa len som tú našu politickú scénu nemohol neokomentovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stranu si zakladať nejdem. K tomu treba viac ako záujem o politiku. Potrebujete k tomu minimálne pozoruhodnú chrbticu a schopnosť krútiť sa ako slizký had. Keď Vám stupia na chvost dobiedzať hlavou a pokúšať sa uhryznúť, keď na hlavu, plieskať chvostom naokolo no a robiť oboje keď Vám stoja na bruchu.

http://www.pozoruhodnachrbtica.sk/

Keď človeka vidina absolútnej moci ženie vpred a doženie ho až tak ďaleko, že nemá ani najmenší problém povedať - Neklamem, ja neklamem, príde Vám takého človeka ľúto.. Vrchol kariéry je na dosah a stále predsa tak ďaleko. Pre úspech však treba spraviť všetko. Idiotské hyeny sa však aj naďalej pýtajú či ste v byte bol alebo nie. Zástanca prísne ateistického stanoviska s profilom lepším ako ktorýkoľvek poslanec KDH sa však nenechá len tak pre nič za nič vtiahnuť do kauzy vlády iného kresťana a hrdo hovorí - To je výmysel. Hovorí to natvrdo: Neklamem, ja neklamem. Vy všetci však klamete. A ja som jediný možný relevantný odborník na funkciu prezidenta hlavy štátu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo ma však zaráža, je že 28% ľudí slepo nasleduje takéhoto človeka, nemo pritakáva, riadi sa podľa toho či je palec otočený smerom nadol alebo naopak a teda zdieľa jeho názory - súhlasí s nimi. Rozumiem, že na Slovensku sa volí k vlastnému prospechu, to znamená všetci tí, čo dostali prácu práve vďaka výmene politickej garnitúry, ich rodinný príslušníci, priatelia, všetci podnikavci, ktorí práve teraz prežívajú renesanciu svojich obchodov a nezabudnime na dôchodcov, ktorí dostali od tohto štátu viac ako kedykoľvek predtým, inak voliť ani nemôžu. Vyše päťstotisíc ľudí sa má teda na Slovensku dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaráža ma tiež tých 56.6 % čo voliť vôbec nebolo. Keď zoberieme do úvahy, že každý mohol ísť voliť až trikrát je to fakt mizerná účasť. Ospravedlniť sa dá jedine chorobou a vyzerá to tak, že naša spoločnosť sa skutočne zmieta v kŕčoch s horúčkami blížiacimi sa k štyridsiatke. Zdá sa mi, že už aj slepneme, alebo si iba zatvárame oči, čo je zrejme spôsobené neskutočnými bolesťami. Chcelo by to doktora. Ja však nechcem toho , čo ma lieči už druhý rok. Vážne sa mi pohoršilo.

Som si istý, že naša vôľa žiť v prosperujúcej krajine je oveľa silnejšia ako mocenské ambície jedinca. Súhlasím. Nebyť ovcou v krajine, kde Vám verejnoprávne médium každý týždeň s veľkou pompou ukazuje, že nikto nie je dokonalý, nám takúto snahu značne sťažuje. Kapitulovať však rozhodne nie je na mieste.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Budem veľmi otvorený. V prvom kole som volil Procházku a veľmi ma mrzí, že tam s neklamárom teraz nie je on. Neklamár vyzeral v každej jednej diskusii s ním veľmi úboho a s pravdebodobnosťou hraničiacou s istotou by utrpel obrovskú porážku. Ostávalo by mu iba hodiť uterák a odísť plakať kdesi do kúta bytu, kde vraj bol aj nebol.

O Kiskovi presvedčený nie som, ale kedže mi je veľmi ťažko a pre svoju záchranu som ochotný urobiť čokoľvek svoj hlas dám práve jemu. Podľa všemohúceho je úžerník. Podľa mňa je úžerník tento štát no a tento štát riadi všemohúci. Že by to bol politický dobrodruh? Pán premiér, a ako by ste nazvali dosluhujúceho prezidenta? Je scientológ? A čo nám poviete vy o svojej viere?

Naša spoločnosť je chorá. Akceptácia momentálneho stavu a teda neúčasti na voľbách, pasivita a nezáujem, benevolentnosť a krčmová kritika. My samy sme si svojou záhubou. O tom niet pochýb. My sme toto všetko dovolili.

A úprimne ma mrzí, že je nás toľko čo voliť neboli a iba sa prizerajú z poza pleca akoby sa ich to netýkalo.

Máte plné právo so mnou nesúhlasiť. V očiach mnohých budem možno len rozvracač, Kiskov tajný anjel alebo nebodaj aktivista....

Ale opýtajte sa samých seba.

Veríte človeku, čo o sebe hovorí, že neklame? Veríte tomu, že Róbert Fico neklame? Skutočne tomu veríte?

Neklamte samých seba a poďte voliť...

Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu