reklama

Ani chorá spravodlivosť nás nezaujíma...

Neviem ako dlho už beží na nete kampaň Za dobrú voľbu...www.zadobruvolbu.sk. Ja som ju objavil ešte minulý týždeň. Ihneď som sa pod list členom súdnej rady podpísal. Vtedy tam bolo niečo cez 2000 podpisov. Dnes som opäť navštívil túto stránku, a to len zo zvedavosti. Pozriem sa koľko ľudí sa už, tak ako ja, podpísalo. Trošku ma moje zistenie zarazilo. Niečo viac ako 3000 podpisov. Ak všetko čo mám ako občan tejto krajiny spraviť pre to, aby sa tu žilo lepšie, aby som veril v nezávislosť súdov a vo vymožiteľnosť práva, aby vrahovia sedeli vo väzení spolu so zlodejmi, aby prokurátori stíhali termíny a štát nešikanoval nevinných aby......mohol by som pokračovať, je podpísať jeden list - cca 2 minúty a ja ako občan toto nespravím nezaslúžim si žiť šťastne ale v utrpení. Táto výzva sa určite dostala k desaťtisícom ľudí. Ale zjavne je nám to všetkým jedno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ak sa tento národ nevie pobiť o svoje šťastie tak si ho jednoducho nesazlúži. Jediné čo si zaslúži je záhuba a upadnutie do zabudnutia. Bohužiaľ, ale naša spoločnosť sa ocitla na absolútnom dne, a mne je to ľúto. Iba to som chcel...

Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu