reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Vágner

Filip Vágner

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kto zostrelil Boeing 777?

Filip Vágner

Politika Kto zostrelil Boeing 777?

Existuje viacero teórií, ale ktorá je tá správna? Boli to Ukrajinci ? Separatisti? Rusi? Alebo dokonca Izrael? Médiá sa predbiehajú, kto túto správu prinesie skôr, a akoby popritom, dávajú priestor rôznym analytikom, odborníkom, vojenským generálom a samozrejme politikom. Každý sa môže vyjadriť, každý čin odsúdi, jeden obviňuje druhého a sľubuje vyšetriť túto hroznú tragédiu.

  • 23. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 644x
  • 12
Ani chorá spravodlivosť nás nezaujíma...

Filip Vágner

Ani chorá spravodlivosť nás nezaujíma...

Neviem ako dlho už beží na nete kampaň Za dobrú voľbu...www.zadobruvolbu.sk. Ja som ju objavil ešte minulý týždeň. Ihneď som sa pod list členom súdnej rady podpísal. Vtedy tam bolo niečo cez 2000 podpisov. Dnes som opäť navštívil túto stránku, a to len zo zvedavosti. Pozriem sa koľko ľudí sa už, tak ako ja, podpísalo. Trošku ma moje zistenie zarazilo. Niečo viac ako 3000 podpisov. Ak všetko čo mám ako občan tejto krajiny spraviť pre to, aby sa tu žilo lepšie, aby som veril v nezávislosť súdov a vo vymožiteľnosť práva, aby vrahovia sedeli vo väzení spolu so zlodejmi, aby prokurátori stíhali termíny a štát nešikanoval nevinných aby......mohol by som pokračovať, je podpísať jeden list - cca 2 minúty a ja ako občan toto nespravím nezaslúžim si žiť šťastne ale v utrpení. Táto výzva sa určite dostala k desaťtisícom ľudí. Ale zjavne je nám to všetkým jedno.

  • 11. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 525x
  • 3
"Neklamem, ja neklamem"

Filip Vágner

"Neklamem, ja neklamem"

Dnešnú tlačenku s Robertom Ficom – našim bezúhonným premiérom som bohužiaľ nestihol. Videl som však záver keď hovoril: Neklamem, ja neklamem.

  • 18. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 300x
  • 4
Babky Demokratky alebo Voľby po slovensky...

Filip Vágner

Babky Demokratky alebo Voľby po slovensky...

Po dlhom čase som sa opäť rozhodol prispieť svojou troškou a čo to zas napísať. Zvolebnieva sa a sračiek je už plno všade naokolo. Nie že by tu predtým neboli, len sa tak neukazovali. Veď uznajte sami, keď každý občan dostane od premiéra list priamo do svojej schránky a na tom liste toľko , bludov, klamstiev a nezmyslov. Kto to asi zaplatil???

  • 13. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 16
Slovenské služby? Stará to bolesť...

Filip Vágner

Slovenské služby? Stará to bolesť...

Pri svojich potulkách po rodnej hrudi som veľa videl, veľa zažil, veľa vecí ma zarazilo, mnohé prekvapilo ale služby a ich úroveň nikdy nesklamali. Nikde neboli aspoň dobré.

  • 4. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 8
reklama
Óda na jednu krajinu

Filip Vágner

Óda na jednu krajinu

Snehu majú po kolená,no v sračkách sú až po uši.Smerovanie jasne dané.Kam? To nikto netuší. Zemania a spolu s nimi iné opice chodia teraz za zárobkom do nemocnice. Tam len plienia, ničia a keď ľudia kričia, do žalára s nimi. Keď je to už v takom stave, že nevie pomôcť nik, objaví sa u susedov bystrý kotolník.

  • 29. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 498x
  • 1
Apropo Kotolník

Filip Vágner

Apropo Kotolník

Som rád, že si tu na Slovensku žijeme zo dňa na deň tak, ako by sa nič nedialo. Prečo taký rozruch kvôli jednému kotolníkovi, jednému riaditeľovi, jednému krachmajstrovi a jednej ministerke. Venujme sa radšej nemocniciam a ich pacientom.

  • 17. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 850x
  • 4
Saláta je Šaláta

Filip Vágner

Saláta je Šaláta

Nedá mi sa nepristaviť pri včerajšom komentári už ostrieľanej komentátorskej dvojice. Pán Merčiak a pán Borbély.Odborníci to na slovo vzatí. Samozrejme mýliť sa je ľudské, ale včera sme mohli v priamom prenose sledovať, ako pán Borbély premenoval niekoľkonásobného reprezentanta so Salátu na Šalátu a p. Merčiak, aj keď dlho odolával, sa nakoniec svojmu kolegovi prispôsobil.

  • 1. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 488x
  • 9
Vstúpiť alebo nevstúpiť? Kto mi odpovie?

Filip Vágner

Vstúpiť alebo nevstúpiť? Kto mi odpovie?

Hamlet, známa to postava, sa pred niekoľkými storočiami pýtal sám seba otázku, ktorý si kladiem dnes ja. A so mnou zrejme mnoho ďaľších Hamletov. Dovolil by som si však trošku parafrázovať svetoznámeho spisovateľa vzhľadom na potreby súčasnosti a opýtal by som sa inak: " Vstúpiť alebo nevstúpiť do politickej strany?

  • 25. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 947x
  • 4
Pán tréner Weiss sa zase ospravedlňuje.....

Filip Vágner

Pán tréner Weiss sa zase ospravedlňuje.....

„Mrzí ma, čo sa deje, čo sa píše o slovenskom futbale. Som dosť silný človek, aby som vydržal. Chcel by som sa médiám a zvlášť tomu konkrétnemu novinárovi ospravedlniť. Moje správanie bolo nevhodné a nekorektné. Na poste reprezentačného trénera by som sa nemal takto správať. Ale to som ja - Vlado Weiss. Môj vzťah s médiami aj s vedením SFZ nie je ružový. S médiami ešte nikto vojnu nevyhral. Ja si však budem obhajovať svoje, budem si stáť za svojimi hráčmi," povedal Vladimír Weiss st. na piatkovej tlačovej konferencii.

  • 23. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 989x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu